REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
WWW.BEEFMASTER.PL
(dalej jako „Regulamin”)
- Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania przez klientów zamówień towarów prezentowanych na łamach sklepu internetowego „Beef Master”, dostępnego pod adresem: www.beefmaster.pl, którego właścicielem jest spółka pod firmą Beef Master spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Golinie, przy ul. Dworcowej 47D, Golina, 63-200 Jarocin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000811616 , NIP: 617-221-75-10, REGON: 384935078, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości: 20.000,00zł.
- Każdy użytkownik Internetu, z momentem podjęcia czynności zmierzających do korzystania ze sklepu internetowego „Beef Master”, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu. Przed skorzystaniem lub zarejestrowaniem się w sklepie internetowym „Beef Master”, należy uważnie przeczytać poniższy Regulamin.
- Regulamin jest udostępniany bezpłatnie, przed zawarciem umowy na zasadach w nim określonych, na stronie internetowej sklepu internetowego „Beef Master”, dostępnej pod adresem: www.beefmaster.pl, a także – na żądanie użytkownika korzystającego ze sklepu internetowego – w taki sposób, który umożliwi mu pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym się posługuje.
§ 1
Definicje
Wszelkie wyrażenia pisane wielką literą, jak i inne terminy zawarte i wykorzystane w Regulaminie, mają przede wszystkim znaczenie przypisane im poniżej:
- Cena -cena Towaru brutto, umieszczona obok informacji o Towarze, nieuwzględniająca Kosztów Dostawy. Ceny wyrażone są w złotych polskich i uwzględniają podatek VAT.
- Dostawca – podmiot świadczący usługi kurierskie, współpracujący ze Sprzedawcą, który będzie dostarczał Towary do miejsca wskazanego przez Klienta na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Dane dostępu– adres e-mail oraz hasło Klienta, umożliwiające dostęp do Konta Użytkownika
- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych (w tym Konsument), osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, zawierająca Umowę ze Sprzedawcą w ramach Sklepu, na zasadach określonych Regulaminem.
- Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2024.1061 ze zm.).
- Konsument – osoba fizyczna, która zgodnie z art. 22(1) Kodeksu cywilnego dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Konto Użytkownika – utworzone po rejestracji indywidualne Konto Użytkownika, zawierające w szczególności dane Użytkownika służące do realizacji składanych zamówień, historię zamówień oraz preferencje Użytkownika dotyczące wybranych funkcjonalności Sklepu.
- Koszty Pakowania i Dostawy – koszty pakowania i dostawy Towarów brutto do miejsca wskazanego przez Klienta obowiązujące w chwili złożenia Zamówienia. Wysokość kosztów pakownia i dostawy uzależniona jest od sposobu dostawy wybranego przez Klienta.
- Koszyk – funkcjonalność Sklepu, w której widoczne są wybrane przez Klienta Towary do zakupu, a także umożliwiająca ustalenie i modyfikację danych Zamówienia, takich jak w szczególności: ilość Towarów, adres dostawy, sposób dostawy, forma płatności.
- Newsletter – informacje, w tym informacje handlowe w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2024.1513 ze zm.), pochodzące od Sprzedawcy wysyłane Użytkownikowi drogą elektroniczną, przez lub w imieniu Sprzedawcy.
- Polityka Prywatności – dokument regulujący bezpieczeństwo ochrony prywatności i przetwarzania danych osobowych osób korzystających ze Sklepu. Polityka Prywatności jest dostępna pod adresem: www.beefmaster.pl oraz stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu i jest jego integralną częścią.
- Rejestracja – na Rejestrację składają się w szczególności: wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego w ramach Sklepu, weryfikacja danych podanych przez Użytkownika za pomocą poczty elektronicznej, zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i zaakceptowanie jego treści oraz zapoznanie się z Polityką Prywatności.
- Sklep – należący do Sprzedawcy sklep internetowy „Beef Master”, stanowiący platformę internetową, zlokalizowaną pod adresem: www.beefmaster.pl (na którą składają się elementy graficzne oraz oprogramowanie umożliwiające świadczenie usług drogą elektroniczną), za pośrednictwem, którego wyłącznie Klienci mogą składać Zamówienia i dokonywać zakupu Towarów.
- Sprzedawca – Beef Master spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Golinie, przy ul. Dworcowej 47D, Golina, 63-200 Jarocin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000811616 , NIP: 617-221-75-10, REGON: 384935078, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości: 20.000,00zł, z którą można kontaktować się pod adresem e-mail: bok@beefmaster.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu: 722 320 306.
- Towar – towary prezentowane przez Sprzedawcę w Sklepie, spośród których Klient może dokonać Zamówienia, na zasadach określonych Regulaminem, a następnie je kupić po dokonaniu wyboru opcji dostawy zaproponowanej przez Sprzedawcę.
– Towary zmienno-wagowe – produkty o zmiennej wadze jednostkowej
– Towary stało-wagowe – produkty o stałej wadze jednostkowej
- Umowa – umowa sprzedaży Towarów zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumienia się odległość do chwili zawarcia umowy włącznie, na zasadach wynikających z Regulaminu.
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2024.1796 ze zm.).
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2024.1513 ze zm.).
- Użytkownik – użytkownik Internetu korzystający ze Sklepu za pośrednictwem połączenia internetowego.
- Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu „Beef Master” określający zasady dokonywania przez Klientów zakupu Towarów przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość.
- Zamówienie -sporządzona i wysłana przez Klienta, za pośrednictwem Sklepu, do Sprzedawcy lista Towarów, które Klient chce kupić.
- Zarejestrowany Użytkownik – Użytkownik, który dokonał rejestracji w Sklepie, poprzez założenie Konta Użytkownika.
§ 2
Postanowienia ogólne
- Regulamin jest dostępny w każdym czasie na stronie internetowej Serwisu w formie, która umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient oraz umożliwia wydruk Regulaminu.
- Przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu Klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią Regulaminu. Korzystanie ze Sklepu jest dopuszczalne wyłącznie zgodnie z zasadami opisanymi w Regulaminie.
- Postanowienia zawarte w Regulaminie określają w szczególności zakres i warunki korzystania ze Sklepu przez Użytkownika, zawierania przez Klientów Umów przy wykorzystaniu środków porozumiewania na odległość, składania przez Klientów Zamówień na Towary dostępne w Sklepie, dostarczania zamówionych Towarów Klientowi, uiszczania przez Klienta Ceny sprzedaży Towarów, oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
- Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania Zamówień na Towary, niezbędne jest posiadanie:
- aktywnego łącza internetowego,
- przeglądarki internetowej,
- włączonej obsługi plików cookies,
- aktywnego konta e-mail.
- Użytkownik uprawniony jest i zobowiązany do korzystania ze Sklepu zgodnie z jego przeznaczeniem.
- Użytkownik zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Sklepu, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Sklepu lub jego elementy techniczne, w tym od dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Zabronione jest wykorzystywanie przez Użytkownika Sklepu do celów innych niż jego przeznaczenie, w tym w szczególności rozsyłanie spamu, prowadzenie na stronie internetowej Sklepu jakiejkolwiek działalności komercyjnej, reklamowej, promocyjnej itp.
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu z infrastrukturą techniczną Użytkownika.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga rejestracji.
- Użytkownik każdorazowo uzyskuje dostęp do Konta Użytkownika po podaniu na stronie internetowej Sklepu identyfikatora (nazwy Użytkownika albo adresu e-mail) i hasła (logowanie).
- W czasie przeglądania Sklepu możliwe będzie prezentowanie przez Sklep oraz osoby trzecie reklam. Reklamy prezentowane będą w ramach działalności Sklepu.
§ 3
Rejestracja w Sklepie i składanie Zamówień
- W celu rejestracji w Sklepie (założenia Konta Użytkownika) należy wypełnić formularz rejestracyjny poprzez dostarczenie niezbędnych (oznaczonych jako obowiązkowe) informacji o sobie, takich jak: imię i nazwisko, adres do wysyłki, adres e-mail, numer telefonu, hasło oraz kod dostępu do posesji lub klatki, jeśli jest potrzebny. Niepodanie powyższych informacji skutkuje brakiem możliwości rejestracji w Sklepie. W celu rejestracji w Sklepie konieczne jest ponadto zapoznanie się przez Użytkownika z Regulaminem i zaakceptowanie jego treści oraz zapoznanie się przez Użytkownika z Polityką Prywatności, która stanowi integralną część Regulaminu.
- Założenie Konta Użytkownika jest dobrowolne. Złożenie Zamówienia nie wymaga założenia Konta Użytkownika. Jednakże w celu dokonania Zamówienia bez rejestracji w Sklepie należy wypełnić formularz zamówienia poprzez dostarczenie niezbędnych (oznaczonych jako obowiązkowe) informacji o sobie, takich jak: imię i nazwisko, adres do wysyłki, adres e-mail, numer telefonu oraz kod dostępu do posesji lub klatki, jeśli jest potrzebny. Niepodanie powyższych informacji skutkuje brakiem możliwości dokonania Zamówienia. W celu złożenia Zamówienia konieczne jest ponadto zapoznanie się z Regulaminem i zaakceptowanie jego treści oraz zapoznanie się z Polityką Prywatności, która stanowi integralną część Regulaminu.
- Rejestracji w Sklepie, a także takich czynności w Sklepie, jak: dokonanie Zamówienia i kupno Towarów, może dokonać wyłącznie Klient.
- Rejestracja w Sklepie, jak również korzystanie z funkcjonalności Sklepu, są nieodpłatne.
- Po zarejestrowaniu się w Sklepie każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym.
- Logowanie do Sklepu odbywa się poprzez wpisanie w formularzu logowania adresu e-mail oraz hasła, podanych przy rejestracji Konta Użytkownika.
- Użytkownik zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy danych dostępu do swojego Konta Użytkownika w Sklepie. W granicach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa odpowiedzialnym za wszelkie działania związane z posługiwaniem się danymi dostępu do danego Konta Użytkownika w Sklepie jest Użytkownik, przy czym hasło stanowi informację poufną do wyłącznej wiadomości Użytkownika.
- Użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych danych w trakcie rejestracji, natomiast w przypadku zmiany do ich niezwłocznej aktualizacji. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za skutki (w tym szkody majątkowe i niemajątkowe) wynikłe wskutek zaniechania powyższych obowiązków.
- Sklep nie odpowiada za skutki spowodowane udostępnieniem przez Użytkownika hasła do Konta Użytkownika osobom trzecim.
- Użytkownik jest właścicielem danych wprowadzonych do Konta Użytkownika. Sklep nie odpowiada za treść danych wprowadzanych przez Użytkownika i używanie Konta Użytkownika w sposób niezgodny z obowiązującym prawem lub niniejszym Regulaminem.
- W przypadku stwierdzenia używania Konta Użytkownika w sposób sprzeczny z Regulaminem, obowiązującym prawem lub dobrymi obyczajami, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do likwidacji Konta Użytkownika. Sprzedawca powiadomi Użytkownika o likwidacji Konta Użytkownika za pośrednictwem poczty elektronicznej, na podany przez Użytkownika podczas rejestracji adres e-mail, podając przyczynę likwidacji Konta Użytkownika.
- Ponowna rejestracja w przypadku naruszenia przepisów prawa, Regulaminu lub dobrych obyczajów możliwa jest jedynie za zgodą Sprzedawcy.
- W celu usunięcia Konta Użytkownika ze Sklepu należy wysłać wiadomość elektroniczną z prośbą o usunięcie Konta Użytkownika na adres mailowy: bok@beefmaster.pl wraz z podaniem adresu poczty elektronicznej, aktualnie zarejestrowanego w Sklepie.
§ 4
Zasady i warunki realizacji sprzedaży
- Sklep prowadzi sprzedaż Towarów za pośrednictwem sieci Internet. Informacje o Towarach Sprzedawca zamieszcza na stronie internetowej Sklepu: www.beefmaster.pl.
- Przedmiotem sprzedaży są Towary wolne od wad fizycznych oraz prawnych, prezentowane przez Sklep w chwili składania zamówienia przez Kupującego.
- Informacje o Towarach dostępnych w asortymencie Sklepu stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Zamówienia od Klientów są przyjmowane za pośrednictwem Sklepu tj. strony internetowej www.beefmaster.pl, poprzez znajdujący się na niej Koszyk, 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę, z wyłączeniem okresu przerw technicznych i konserwacyjnych. Złożenie Zamówienia może odbyć się po zalogowaniu do Konta Użytkownika, za pośrednictwem tego konta albo poprzez jednorazowe wypełnienie prawidłowo formularza zamówienia, co nie wymaga zakładania Konta Użytkownika.
- W celu złożenia Zamówienia Klient powinien:
- wejść na stronę internetową Sklepu,
- wybrać zamawiane Towary i dodać je do Koszyka,
- dokonać wyboru sposobu pakowania i dostawy Towarów,
- zalogować się do Konta Użytkownika, wykorzystując własny dane dostępu a w przypadku nieposiadania Konta Użytkownika – prawidłowo wypełnić jednorazowy formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia, takich jak: imię i nazwisko, adres, na który ma nastąpić dostawa Towarów, adres e-mail, numer telefonu oraz kod dostępu do posesji lub klatki, jeśli jest potrzebny.
- wpisać dane do faktury, jeżeli Kupującemu ma zostać wystawiona i wysłana faktura VAT. Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej, faktury wysyłane będą na adres e-mail wskazany w koncie Klienta,
- wybrać formę płatności za zamówione Towary, ich Pakowanie i ich Dostawę,
- po otrzymaniu podsumowania złożonego Zamówienia zawierającego: przedmiot Zamówienia, jednostkowe ceny zamawianych Towarów, łączną cenę zamawianych Towarów i Kosztów Pakowania i Dostawy, wybraną metodę płatności i wybrany sposób pakowania i dostawy, zapoznać się z Regulaminem i zaakceptować jego treść oraz zapoznać się z Polityką Prywatności,
- nacisnąć przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”,
- dokonać zapłaty zgodnie z otrzymaną informacją o całkowitej wartości Towarów i Kosztach Dostawy.
- Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta o przyjęciu Zamówienia do realizacji poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta przy rejestracji Konta Użytkownika albo w formularzu zamówienia podczas składania Zamówienia bez zakładania Konta Użytkownika.
- W przypadku podania przez Klienta błędnych lub niedokładnych danych, w tym w szczególności błędnego lub niedokładnego adresu, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu Zamówienia w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie.
§ 5
Cena i warunki płatności
- Wszystkie Ceny Towarów zamieszczone w sklepie internetowym Sklepu są podawane w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto tj. zawierają podatki, w tym podatek od towarów i usług (VAT), w stawce odpowiedniej do obowiązujących przepisów prawa.
- Ceny Towarów znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie zawierają Kosztów Pakowania i Dostawy, których wysokość zależy od wybranego sposobu dostarczenia Towaru do Klienta, a także od wartości oraz cech zamówionego Towaru (m.in. jego wagi i rozmiaru) i podawane są przy wyborze sposobu dostawy Towaru przez Klienta. Przed złożeniem Zamówienia Klient otrzyma informację o wysokości Kosztów Pakowania i Dostawy Towarów. Koszt Pakowania i Dostawy Towarów jest zależny od wybranej formy dostawy lub rodzaju i ilości Towarów.
- W przypadku sprzedaży Towarów zmienno-wagowych Sprzedawca przygotuje Towar najbliższy wadze wskazanej w zamówieniu. W sytuacji jeśli waga przygotowanego towaru będzie niższa niż waga złożonego zamówienia, Sprzedawca zwróci Klientowi powstała nadpłatę na rachunek bankowy Klienta, z którego Klient dokonał zapłaty, w terminie do 3 dni roboczych od dnia zrealizowania zamówienia.
- Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Cen Towarów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i wyprzedaży lub wprowadzania w nich zmian. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na Ceny Towarów w Zamówieniach przyjętych przed datą wejścia w życie zmiany Ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
- Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin promocji nie stanowi inaczej.
- Płatność za zamówiony Towar może nastąpić przelewem tradycyjnym lub przelewem on-line na konto bankowe Sprzedawcy. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest mElements S.A. Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu pozytywnej autoryzacji płatności
- Informacje o możliwych sposobach płatności podawane są podczas procesu składania Zamówienia na etapie sposobu wyboru płatności. Dostępne formy płatności: blik, paypo, karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro.
- Dokonywanie zapłaty może być związane z naliczeniem dodatkowych opłat przez bank lub instytucję bankową, za pośrednictwem, której przelew jest realizowany. W takim wypadku naliczenie opłat następuje zgodnie ze stawką ustaloną przez operatora sieci dostarczającego tę usługę.
- Po złożeniu Zamówienia Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty z góry za zamówione Towary oraz dostawę, nie później niż w terminie do końca dnia, w którym Klient złożył Zamówienie.
- W przypadku braku dokonania przez Klienta zapłaty za Towary oraz ich Pakowanie i Dostawę, w terminie określonym w ust. 8, Sprzedawca odstąpi od Umowy bez wyznaczania Klientowi dodatkowego terminu na dokonanie zapłaty i anuluje Zamówienie Klienta.
- O odstąpieniu od Umowy Sprzedaży i anulowaniu Zamówienia Klient zostanie poinformowany w formie wiadomości elektronicznej e-mail przesłanej na adres e-mail podany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
- W razie konieczności doprecyzowania szczegółów Zamówienia lub w przypadku nieprawidłowego wypełniania Formularza Zamówienia Sprzedawca zastrzega sobie prawo do kontaktu z Klientem na podany przez niego adres e-mail lub numer telefonu.
- Za moment otrzymania wiadomości e-mail przez Klienta uznaje się moment zapisania wiadomości na serwerze, na którym Klient ma konto poczty elektronicznej e-mail.
§ 6
Czas i sposób realizacji Zamówienia
- Po złożeniu Zamówienia, na adres e-mail wskazany przy rejestracji Konta Użytkownika albo w formularzu zamówienia podczas składania Zamówienia bez zakładania Konta Użytkownika, niezwłocznie zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania przez Sprzedawcę Zamówienia złożonego przez Klienta. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia stanowi przyjęcie Zamówienia do realizacji.
- Umowa zostaje zawarta z chwilą przesłania Klientowi przez Sprzedawcę informacji o przyjęciu Zamówienia do realizacji.
- Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczypospolitej Polskiej i odbywa się na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
- Dostawa zamówionych Towarów na terytorium Polski odbywa się w wybrany przez Klienta sposób wysyłki: przesyłką kurierską.
- Szczegółowa lista sposobów dostawy oraz Kosztów Dostawy jest dostępna na stronie internetowej Sklepu oraz podczas składania Zamówienia.
- Koszty Dostawy ponosi Klient.
- Koszty Dostawy może ponosić Sprzedawca, w przypadku, gdy Klient spełni wskazane na stronie internetowej Sklepu warunki uprawniające go do darmowej dostawy.
- Czas realizacji Zamówienia jest to czas, w jakim Sprzedawca przygotuje Zamówienie, a następnie: przekaże je Dostawcy (tj. podmiotowi świadczącemu usługi kurierskie wybranemu przez Klienta podczas składania Zamówienia, spośród zaproponowanych przez Sprzedawcę).
- Zamówienia są realizowane od poniedziałku do środy. Czas realizacji Zamówienia następuje w ciągu trzech dni roboczych od przyjęcia Zamówienia do realizacji, przy czym czas ten może zostać wydłużony w przypadku, gdy wypada on w dni uznane za wolne od pracy (soboty, niedziele i święta). Szczegółowe zasady dostawy przez firmę kurierską określają zaś warunki świadczenia usług stosowane przez tę firmę kurierską (dostępne na jej stronie internetowej).
- Klient odbierając przesyłkę z Zamówieniem, powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania bądź innych uszkodzeń przesyłki wskazujących na uszkodzenie Towaru należy, w obecności Dostawcy lub terminie do godziny 10.00 dnia dostawy, sporządzić protokół szkody. Protokół szkody przesłany do Sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.
- W chwili dostawy Sprzedawca dostarcza Towary poprzez przeniesienie fizycznego posiadania Towarów lub kontroli nad nimi na Klienta, po zawarciu Umowy.
- Z chwilą wydania sprzedanego Towaru Klientowi przechodzą̨ na Klienta korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru.
- Z uwagi na fakt, iż Towary sprzedawane przez Sprzedawcę są łatwo psujące się, Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży i tym samym do zwrotu uiszczonej kwoty za dane Zamówienie, w przypadku, gdy:
- Zamówienie dostarczone pod wskazany adres w wybranym przez Klienta terminie nie zostanie odebrane – Klient nie jest uprawniony do przełożenia terminu dostawy,
- niedoręczenia Zamówienia z powodu wskazania przez Klienta błędnego adresu dostawy.
- Klient zobowiązany jest do właściwego przechowywania i przygotowania Towarów zgodnie z zasadami higieny oraz rekomendowanymi temperaturami. Niewłaściwe postępowanie z żywnością może prowadzić do zwiększonego ryzyka wystąpienia chorób przenoszonych drogą pokarmową. Szczególną ostrożność powinny zachować kobiety w ciąży, dzieci, osoby starsze oraz osoby z obniżoną odpornością, które powinny kierować się specjalistycznymi zaleceniami dietetycznymi odpowiednimi dla ich stanu zdrowia.
- W momencie wydania Towarów Sprzedawca dostarcza kupującemu paragon fiskalny w formie elektronicznej. Na żądanie Klienta Sprzedawca wystawia fakturę VAT w formie elektronicznej (PDF).
§ 7
Reklamacje
- Sklep zobowiązuje się do dostarczenia Klientowi Towaru zgodnie z Umową tj. zgodnie z potwierdzonym Zamówieniem. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność Towaru z Umową na podstawie Ustawy o prawach Konsumenta oraz Kodeksu cywilnego.
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji, jeżeli zakupiony Towar jest niezgodny z Umową. Reklamacja powinna być wysłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@beefmaster.pl lub listownie na adres siedziby Sprzedawcy, tj.: ul. Dworcowej 47D, Golina, 63-200 Jarocin.
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- dane umożliwiające identyfikację Klienta jako osoby reklamującej i adres do korespondencji,
- wskazanie reklamowanego Towaru, w tym numer partii z etykiety,
- numer Zamówienia,
- informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia wady,
- żądanie Klienta,
- dowód zakupu.
- Jeżeli Towar jest niezgodny z Umową, Konsument może żądać jego naprawy bądź wymiany.
- Towar jest zgodny z Umową, jeżeli zgodne z Umową pozostają w szczególności jego:
- opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność,
- przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi, o którym Konsument powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia Umowy i który Sprzedawca zaakceptował.
- Ponadto Towar, aby został uznany za zgodny z Umową, musi:
- nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się Towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk,
- występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla towaru tego rodzaju i których Konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter Towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Sprzedawca wykaże, że:
- nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,
- przed zawarciem Umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,
- publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu Umowy,
- być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument może rozsądnie oczekiwać,
- być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które Sprzedawca udostępnił Konsumentowi przed zawarciem Umowy i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest krótszy
dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z Umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia Towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Towaru lub charakterem braku zgodności towaru z Umową.
- Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, a doprowadzenie do zgodności Towaru z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli niemożliwość lub nadmierność kosztów dotyczą zarówno naprawy, jak i wymiany, Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową.
- Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Towaru z Umową, wartość Towaru zgodnego z Umową oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową.
- Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany Towaru w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności Towaru z Umową. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca.
- Konsument jest obowiązany udostępnić Sprzedawcy Towar podlegający naprawie lub wymianie w celu jego odebrania, które odbywa się na koszt Sprzedawcy.
- Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy, jeżeli
Towar jest niezgodny z Umową, gdy:
- Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową,
- Sprzedawca nie doprowadził Towaru do zgodności z Umową,
- brak zgodności Towaru z Umową występuje nadal, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z Umową,
- brak zgodności Towaru z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie Ceny albo odstąpienie od Umowy,
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
- Obniżona Cena musi pozostawać w takiej proporcji do Ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z Umową pozostaje do wartości Towaru zgodnego z Umową. Zwrot należności powstałej wskutek skorzystania z prawa obniżenia Ceny następuje nie później niż w terminie 14 dni o dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o obniżeniu Ceny.
- Sprzedawca może nie przyjąć oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, jeśli brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży jest nieistotny.
- Jeżeli brak zgodności z Umową dotyczy jedynie niektórych Towarów dostarczonych na podstawie Umowy, Konsument może odstąpić od Umowy jedynie w odniesieniu do tych Towarów, a także w odniesieniu do innych Towarów nabytych przez Konsumenta wraz z Towarami niezgodnymi z Umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie Towary zgodne z Umową.
- W razie odstąpienia od Umowy Konsument niezwłocznie zwraca Towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Konsumentowi Cenę nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu Ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Sprzedawca najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Konsumenta o uwzględnieniu albo odrzuceniu reklamacji i dalszym postępowaniu. W przypadku, gdy reklamacja będzie uzasadniona, Sprzedawca poinformuje Konsumenta o proponowanym sposobie realizacji reklamacji. Jeżeli Konsument zażądał wymiany Towaru lub usunięcia wady, albo złożył oświadczenie o obniżeniu Ceny, określając kwotę, o którą Cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
- Konsument posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym m.in.:
- uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu (właściwe adresy: https://uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596),
- uprawniony jest do zwrócenia się o mediację lub rozstrzygnięcie do innego sądu polubownego (może skorzystać z alternatywnych metod rozstrzygania sporów tzw. ADR). Lista i adresy podmiotów prowadzących takie postępowania dostępne są pod tym adresem: https://uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq592,
- uprawniony jest do dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr,
- może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu, korzystając także z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
- Jeżeli Klient nie jest Konsumentem i zawiera Umowę w celu związanym z działalnością zawodową lub gospodarczą wówczas postanowień pkt. 4 – 19 powyżej nie stosuje się.
- Sprzedawca wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi w stosunku do Klientów innych niż Konsumenci.
- Sprzedawca najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji Klienta, który nie jest Konsumentem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o jej uwzględnieniu albo odrzuceniu i dalszym postępowaniu. W przypadku uwzględnienia reklamacji wybór sposobu przywrócenia Towaru do zgodności z Umową należy do Sprzedawcy. W szczególnie zawiłych przypadkach termin rozpoznania reklamacji przez Sprzedawcę może ulec wydłużeniu.
- Użytkownik może złożyć reklamację na nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać co najmniej dane umożliwiające identyfikację Użytkownika jako osoby reklamującej, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. Reklamacja powinna być wysłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@beefmaster.pl lub listownie na adres siedziby Sprzedawcy, tj.: ul. Dworcowej 47D, Golina, 63-200 Jarocin. Zgłoszenia, o których mowa powyżej, będą rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia.
- Sprzedawca podejmie działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Użytkowników.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zweryfikowania tożsamości Klienta składającego polecenie zwrotu należności.
- W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres mailowy wezwania do przesłania Sprzedawcy numeru rachunku bankowego Klienta, Klient nie prześle Sprzedawcy takiego numeru rachunku bankowego lub gdy odpowiedź nie będzie zawierać danych umożliwiających dokonanie zwrotu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli są one wynikiem podania przez Klienta błędnych danych adresowych, imiennych lub błędnego numeru rachunku bankowego.
- Zwrot należności dokonany zostanie przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty w pierwotnej transakcji, chyba, że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie.
- Sklep może wstrzymać się ze zwrotem należności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
§ 8
Odstąpienie od Umowy
- Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy, jeśli:
- przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- Klientowi niebędącemu Konsumentem nie przysługuje prawo odstąpienia od Umowy.
§ 9
Gwarancja
Towary sprzedawane za pośrednictwem Sklepu nie są objęte przez Sprzedawcę gwarancją ani usługami posprzedażowymi.
§ 10
Promocje
- Na stronie internetowej Sklepu mogą znajdować się informacje o promocjach, w szczególności takie jak:
- promocje towarowe – obniżające Cenę Towaru zgodnie z rabatem kwotowym lub procentowym, określonym każdorazowo na stronie internetowej Sklepu w opisie dotyczącym danego Towaru,
- promocje wartościowe – obniżające Cenę Koszyka zawierającego Towary objęte promocją o rabat kwotowy lub procentowy określony każdorazowo po dodaniu Towarów do Koszyka i spełnieniu szczegółowych warunków promocji umieszczonych na stronie internetowej Sklepu lub w Newsletterze,
- pakiety promocyjne – przy zakupie określonej ilości dowolnych Towarów objętych promocją Użytkownik otrzymuje rabat kwotowy lub procentowy na najtańszy Towar. Promocja obejmuje wszystkie Towary znajdujące się na stronie internetowej Sklepu,
- zestawy promocyjne – przy zakupie zestawu promocyjnego, składającego się przynajmniej z dwóch Towarów zamieszczonych w Koszyku promocyjnym, Użytkownik otrzymuje rabat na wszystkie Towary wchodzące w skład zestawu, z wyjątkiem najdroższego z nich.
- Promocji nie można łączyć z innymi promocjami Sklepu, chyba że regulamin danej promocji będzie stanowił inaczej.
§ 11
Polityka Prywatności
Sprzedawca gromadzi dane osobowe Użytkownika, a także, stosownie do okoliczności, dane osobowe odbiorcy Zamówienia. Cele, odbiorcy i warunki, na jakich Sprzedawca zbiera i przetwarza dane osobowe, a także prawa podmiotów danych są przedstawione w Polityce Prywatności na stronie internetowej Sklepu.
§ 12
Zmiana Regulaminu
- Sprzedawca zastrzega możliwość zmiany niniejszego Regulaminu w dowolnym czasie, w szczególności z powodu nowelizacji powszechnie obowiązującego prawa lub zmiany formy organizacyjnej Sprzedawcy lub z przyczyn technicznych i organizacyjnych (takich jak m.in. modernizacja Sklepu lub usług, zmiana sposobu funkcjonowania Sklepu lub usług).
- Użytkownik zostanie poinformowany o zmianie Regulaminu za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail, na który zarejestrowane jest jego Konto, na co najmniej 14 (czternaście) dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu. Użytkownik zostanie poproszony o akceptację Regulaminu przy najbliższym logowaniu do Konta Użytkownika. Brak akceptacji Regulaminu jest tożsamy z wypowiedzeniem umowy dotyczącej świadczenia przez Sklep usług drogą elektroniczną, ze skutkiem natychmiastowym.
- Zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych przez Użytkowników, a w szczególności pozostaną bez wpływu na złożone Zamówienia, które zostaną zrealizowane na zasadach dotychczasowych.
§ 13
Postanowienia końcowe
- Kontakt i sposób porozumienia się ze Sprzedawcą:
– adres do korespondencji: Golina, ul. Dworcowa 47 D, 63-200 Jarocin,
– adres e-mail: bok@beefmaster.pl ,
– numer telefonu: 722 320 306.
- W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Użytkownika oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Użytkownika.
- Sklep podejmuje wszelkie starania, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie pod względem technicznym, formalnym i prawnym, w szczególności dokłada należytych starań, aby uniemożliwić osobom trzecim dostęp do danych Użytkownika. W tym celu Sklep stosuje zabezpieczenia techniczne.
- Indywidualne ustawienia komputera mogą powodować różnice pomiędzy wizualizacją Towaru na komputerze Użytkownika, a rzeczywistym wyglądem Towaru.
- Prawem właściwym dla zobowiązań wynikających z Umowy będzie prawo polskie, z zastrzeżeniem, że wybór ten nie może skutkować pozbawieniem Konsumenta ochrony wynikającej z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa państwa zwykłego pobytu Konsumenta.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w tym Kodeksu cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta i Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Regulamin podlega przepisom prawa obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej.
- Jeżeli jakiekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane za nieważne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy i nadal są wiążące.
- Polityka Prywatności, znajdująca się na stronie www.beefmaster.pl, stanowi integralną część niniejszego Regulaminu.
- Wszelkie spory pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentem, będą rozstrzygane przez właściwy sąd, ustalony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Wszelkie spory pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, niebędącym Konsumentem, będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 6 czerwca 2025.